FAQ

Veelgestelde vragen


Bestelling en levering


 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 12-15 dagen. Onze producten
worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit
unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en
transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs
aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening
nemen.


Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

 

 In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
je bestelling checken via de volgende link:
[LINK NAAR TRACK EN TRACE PAGINA]
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
even contact met ons op.

 Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?


Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.


Wat zijn de verzendkosten?

 De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen


Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren! U moet uw bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als het artikel al is verzonden, gebruik dan ons eenvoudige retoursysteem om een volledige terugbetaling te krijgen.

Ik heb een vraag die niet beantwoord is, kunt u mij alstublieft helpen?

Absoluut! Stuur ons dan een e-mail naar aral1927@hotmail.com. en wij helpen u graag waar we kunnen. We ontvangen een groot aantal e-mails. Als u snel antwoord wilt krijgen, voeg dan uw bestelnummer toe en behandel het probleem duidelijk. Bedankt